bring us some snow.

just nu är allt så grått och tråkigt. vädret är tråkigt (svinigt tråkigt!), folk är tråkiga osv. ni kan väl ringa mig när allt bli roligt igen?.. helgen har varit helt ok. det absolut bästa var att mina var hemma över helgen, så spenderade söndagskvällen tillsammans med henne! ♥

just nu sitter jag på jobb, 0930 - 1630, därefter blir det spinningx2. så jag kommer vara duktigt trött ikväll! i veckan blir det enbart jobb, och träning. kommer befinna mig på H1 måndag, och onsdag. och på blomsterbutiken tisdag, torsdag och fredag. och sen vecka 51 så kommer jag försvinna totalt. kommer jobba sviniga tider, ca 0800 - 2300 varje dag fram till jul. men jag får tänka: money honey! jag känner hur tiden bara springer iväg nu. julen, och nyår kommer vara över på en timme typ. sen är det nytt år, och london. bring me london now! jag kommer verkligen leva loppan där och leva som man borde leva dagligen. nästa år ska bli ett bra år!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Nästa år ska bli toppen!

2011-12-12 @ 13:09:39
URL: http://wordsformyfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0