so tierd.


jag är död. totalt död.. i fötterna! men det kanske inte är så konstigt efter tre arbetsdagar på elva timmar per dag, med massa spring, upp och ner, ner och upp! imorgon är det dags ingen. börjar dock 0900 iställer för 0800, och jag tackar faktiskt inte nej. den timmen gör skillnad! har nyss badat - behövligt. och nu har jag landat i sängen och ska när som sova! hello oldy. men det är bara imorgon, och fredag kvar! sen är jag ledig: 24, 25 och 26. tackar absolut inte nej! ska bli skönt med en lång-helg. ska sova, fira jul, utgång och bara mår så jevla bra. hur låter det? mycket bra.

tiden rusar iväg nu alltså. jag hinner fan inte med! två dagar kvar till jul. tio dagar kvar till nyår, och bara tolv dagar kvar tills vi åker till london och lever loppan! time flies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0