onsdag.


nu var det ett tag sen jag skrev.. fyra - fem dagar sen kanske? idag blev det en kort dag på jobbet. jobbade bara 0800 - 1300, efter det hade jag bokat tid med misja på mitt andra jobb (gymmet, actic) vi gick igenom lite vad som behövdes göra på gymmet och hur många dagar i veckan och så. "kommer du inte nu dom dagarna vi bestämt så slänger vi dig i poolen!" fick jag upp i huvudet innan vi avslutade för idag. illa! nu måste jag verkligen sköta det bättre än vad jag gjort innan. vem fan vill åka i poolen liksom?! jag håller ju i mina egna spinning pass 2ggr/veckan, men det är inte gott nog om man vill gå ner fort, men hälsosamt, och samtidigt bygga på sig lättare muskler. så som jag sa till honom: jag lovar att komma! och som han sa: du valde den värsta tiden att börja - jultiden! och håller väl med honom, och tyvärr kommer jag äta gott när jag fyller år, julafton, dagen efter och nyår. så, vi kan väl kalla detta för en.. mjukstart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0