människotvätt.

varför tycker vissa människor att det är så svårt att vara fräsch och ren? hur svårt är det att ställa sig i duschen? hur jobbigt är det att borsta tänderna? hur dyrt är det att köpa en deo, och sedan använda den? hur kämpigt är det att tvåtta året så det ser friskt ut? idag möttes jag av en som inte hade en tänke på att ställa sig i duschen, samtidigt som jag mötte en som inte visste att tandborsten var uppfunnen. alla är vi olika, och man får ta dom flesta med en klackspark. men ofräschhet är det vidrigaste jag vet! jag "begär" inte att man ska vara sminkad, ha fina kläder eller dylik! jag "begär" bara att man är ren! r-e-n! jag tror att istället för en biltvätt, så ska jag öppna en människotvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0