little mandi.

- jag älskar djur, nästan mer än vad  jag  älskar  människor
- jag är 21, men omogen och barnslig som  en 4-åring
- jag skämtar och skojar alltid, och är för  det mesta väldigt
oseriös!
- jag kan vara riktigt känslokall, tyvärr..
- jag är mörkrädd som få, tvn eller  en  lampa  tänd när  jag
skall sova! vågar inte vara hemma själv över natten..
- jag har väldigt svårt för att visa  känslor i  ett  förhållande
- jag har ångest inför framtiden, och är hemskt  rädd för  att
dö!
- jag ratar snåljåpar, och människor som bara tänker på  sig
själva!
- jag drömmer om att flytta till varmare  breddgrader i fram-
tiden
- jag  har  tjej - syndromen - jämt  och   ständigt  ångest för
min kropp! skulle kunna ta till alla knep för att bli super-smal
fortast möjligt
- jag är  en  av  få som hatar läsk,  och folk förstår inte det..
- jag är jätte kräsen  utav mig med mat, ogillar  allt som alla
andra gillar
- jag är svag för muskler, men hey, vem är inte det?
- jag kan bli hemskt sur när jag inte får som jag vill, eller får
vad jag vill..
- jag  tycker  att "det är insidan som räknas, inte utsidan" är
bull! den räknas ja, men det gör verkligen utsidan också!
- jag  är  envis  som  få.  har  jag bestämt mig,  då  har  jag
bestämt mig!
- jag stör mig på allt och alla (nästan)
- jag får ofta människor att skratta och le
- mina vänner/djur/fam. kommer alltid i första  hand för mig!
- jag är svag för bad-boys
- jag älskar spontana människor, och  ogillar människor som
allt måste ha en orsak för att göra sakern dom gillar!
- förr brydde jag mig mycket, idag tar jag det mesta med en
nypa salt, som man säger!
- mycket  som  sägs, eller  tycks  om mig,  rör mig inte ens i
nacken längre.
- jag älskar materiela ting. men vet mycket  väl att det finns
viktigare saker i livet. ofcuz'
- jag älskar att resa!  bjud  mig på  en  resa och du har mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0