veckan.

åh, sitter och snörvlar som en annan idiot, typ.. nej, men är duktigt föryld, är helt täppt och det rinner non stop. not fresh! super tråigt är det. det innebär i sin tur att jag inte kan ha min spinning imorgon.. men vad gör man? vill absolut inte bli värre. åker till magaluf på fredag ju! så måste verkligen bli frisk i lill näsan (; idag måste jag städa, wiho! och sen måste jag faktiskt börja packa.. har en hel del att göra i veckan så måste börja i tid.

idag: städa, tvätta, packa, ut och äta. tisdag: jobba 1000-1800, efter det träffa sofi. onsdag: tvätta och packa en massa. träffa sofi på kvällen! torsdag: passa chefens valp, packa det sista. fredag: 0700 sitter jag och mina på flyget till magaluf.. knappt att man klagar alltså. hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0