friday..



har nog aldrig träffat på en sån här rutten fredags-kväll. rutten in i det minsta! var väldigt längesedan jag satt hemma en fredagskväll.. och inte njuter jag direkt. har spenderat en massa timmar tillsammans med mina. hon kom runt 1600, och stack hem runt 2200. gick till maxi, gotte, film och massa snack. (hon flyttar till kalmar på söndag, buuhu!) men vi ska skyp-dejta varje vecka. haha! ♥ efter att mina drog skulle jag träffat fia och emma, men dom var sugna på stan - inte jag. ingen lust what so ever, tyvärr. så det blev att jag stannade kvar i sängen! wej, what a fakking lovely friday! okej, ska inte klaga, hade kunnat välja att dra med ner i stan, ait? jaja mandi, okej! vad gör ni ikväll? inget? okejdah' på torsdag åker jag iallafall till kreta. det ska bli såft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0