busy little mandi.

hey you. är det bra elloooooor? jaja, så bra då. själv är jag trött till m a x! inget blev som planerat idag.. först skulle jag träffa annelie runt 1400, blev det av? nix, behövde tvätta det sista inför kreta. sen bestämde vi en ny tid, 2030 i stan, blev det av? nädå. bussen var svin sen, och jag hade ingen handduk med mig till jobb. lide surt! förlåt annelie. ♥ ja, och seeeeeeen, hade jag bestämt med fia runt 2200, men blev det av då? ohnä, icke. haha! a-ja, jag träffat dom båda när jag kommer hem igen :) har iallafall hållt i min kära spinning idag. nästan full sal, riktigt kul att se. nu har jag nyss packat lite, och nu ligger jag i sängen och bara mår.

imorgon ska det sista packas så att allt är klart. runt 1600 ska jag träffa maria, och runt 2000 - 2100 måste man ju hem och sova för att sen kunna dra sig uppåt klockan 0200. segt! men iallafall, torsdag ligger man på stranden i kreta, och var ligger du? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0