you're the apple in my eye.

tips for yah' :
len äpple-smoothie med krossad is!
perfekt  till frukosten,  eller som ett
mellanmål.  snål  på  kalorier, yao!





för en port behöver du :
grönt äpple,  ett  halvt! och välj själv om du tar bort
skalet.  jag  gjorde  absolut  det! sen behöver du en
halv   banan!  sist  med  inte  minst  så  behöver du
naturell  yoghurt eller  fil.  och  en  bra äpple jucie!
och   vill  du  ha  den  kall  och  friskt  så  tillsätt  is!

gör såhär (som du vill!) :
gör mer eller mindre precis som du vill! jag skrivade
ner  äpple  och  banan! sen hällde jag  i filen tills jag
kände  att  det räckte,  samma  sak gjorde jag med 
äpple  jucien.  sist  la jag i isbitarna.  smaka av den 
innan  du  häller  upp  den  och  se  om  du behöver
tillsätta  något  mer  utav  något. testa  gärna att ha
kane l i!  jag  gjorde inte  det då nicke inte ha någon
kanel  hemma,  men  nästa gång ska jag prova det!
kanel + äpple = mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0