vill bli frisk.

idag är det bättre med mig och min "sjukdom" men ändå inte helt 100% frisk. så har valt att friskna en dag till helt enkelt. det går ju åt rätt håll nu, vill absolut inte att det skall vända! idag hade jag bestämt stan med fia, men vi flyttade fram det till imorgon pga. att hon skulle jobba idag! sen bestämde jag en promenix med josse då det inte blev något stan med fia, men så blev det inte iheller då jag fortfarande är lite sjuk som sagt. ): så sitter och ruttnar mer eller mindre. låter roligt väl? nej, inte direkt. men vad gör man liksom? dom dagarna som är kvar utav veckan är fullspäckade ser det ut som!

imorgon
blir det stan tillsammans med fia. fika, snacka, kolla rundor och boka t. tid! fredag ska jag träna om hela förkyldningen är borta! sen blir det uteservering tsm med annelie. mys! hoppas på fint väder (: lördag är det valborg och dom flesta skall till lund, men det är inte jag och fia så sugna på så vi ska nog spendera valborg tillsammans med nicke och hans vänner. som det ser ut nu iallafall (: söndag blir det att absolut träna med hopp om fint väder så att det blir träning ute i pålsjöskog! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0