våren frågetecken . .

hur mår ni idag? själv mår jag bra, hade dock mått bättre om vädret hade varit något att hurra för, men det är det ju inte . . idag har jag spenderat nästan hela dagen i lägenheten. runt 1620 så kom x hem, och sen körde han hem mig till mamma. ska sova hemma några dagar nu :) har trots allt spenderat en massa tid i lägenheten, samt sovit där en massa! så idag ska jag bara må. sitter just nu i soffa, med datan i knäet och fam. guy på tvn! ska snart göra ansiktsmask och slänga på mig myskläder! imorgon ska jag se hur vädret är. antingen så ska jag cykla en lång runda, eller så ska jag ta mig till gymmet och gå på någon annans pass. vi får se hur vädret blir :)

sen på fredag så ska mina komma hit och vi ska ha film kväll med lite skräck, nyttigt snacks. på allvar! några tips på snacks med få kalorier? blir antagligen en massa snack, och skratt. som vanligt :) har huset själv i helgen så kan passa perfekt med en "tjejkväll" :) sen på lördag ska jag och x ut och gå, sen not kvällen så vet jag inte vad vi skall hitta på. något kul hoppas jag :) söndag blir det också att gå ut och gå, sen 1700 är det möte på jobb/actic.


Kommentarer
Postat av: Maria

Grönsaksstavar med dipp ;)

2011-04-06 @ 19:55:32
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0