jeans love.

jag har blivit seg på att blogga, i know! vet inte varför . . men sitter inte direkt vid datorn 24/7 jö! anyway, hur mår ni i detta underbara väder? själv är jag fortfarande dunder förkyld samt att hostan håller i sig lite fortfarande. men bortsett från det så mår jag bra! idag ska jag och nicke ner till fritidsresor och fixa en grej (tror jag?) efter det så ska jag hem om och slänga på mig något snöggt, fixa mig lite sen blir det att spendera kvällen i stan tillsammans med annelie. uteservering och bara må gott, ni vet! (:

tisdagskvällen var en sjukis-kväll. men jag avslutade den med smoothie på baksidan, tillsammans med nicke och katterna. super mys! i onsdags var jag inte riktigt hundra, så stannade inne . . uss! dock så åkte jag och nicke till center syd, och swedala på kvällen. vilket var skönt. center syd sux! hittade absolut inget. buhu! igår var det stan tillsammans med fia som gällde. snackade, kollade, fikade och bara mådde! bokade tid för tatuering också. fick tid den 6 juni . . sådär bra tid, men vill göra den så den tiden får duga! (: plus att jag hittade två tunnikor som jag måste visa er. det sa bara klick när jag såg dom! ibland måste man få handla lite dyrt! samt att jag hittade en gul tröja som jag har letat efter jätte länge! vilken tur va? mm. på kvällen blev det nicke, hem om mig, hämtade jeans och sy saker och sen vidare hem till nicke! 

när jag och nicke var på väla för . . 4 månader sen kanske, så hittade vi ett par svin snygga jeans, killjeans, men dom kostade också 3800;- det är inte riktigt ok! det var slitna jeans, mörka, med coola märken som var dit sydda. så sviningt snygga. så då kom jag på, vi köper ett par mörka, slitna jeans, och fixar tygmärken, så syr jag på dom! och sen har jag lovat nicke att göra det fram och tillbaka, men har aldrig fått tummen ur rövva! men sen iförrgår så började jag, och igår gjorde jag dom klara! dock vill jag att där k a n s k e skall vara något märke till, men jag får se sen när han väl har dom på sig med rätt tröja och skor. :)







snygga va? tänk er dom till vita converse och t.ex en vit skjorta! mm, snyggt som f-n!
eller en helt vanlig, cool, t-shirt! lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0