bättre sent än aldrig.

jag har tagit en rejäl blogg-paus verkar det som. när skrev jag senast liksom? minns knappt. hoho! men veckan har varit fullspäckad för min del, så har verkligen inte hunnit. ska snbbt summera veckan för er!

måndag : jobbade i blomster butiken. 0930 - 1800! efter det mötta jag fia som skulle hänga med på mitt spinning pass. jag solade, och hon njöt i badhuset i cirkus 26min! efter det så höll jag i mitt vanliga måndags pass. 1900 - 1955! efter det blev det bussen hem, nicke kom hit och sen sov vi gott!

tisdags : jobbade i b. butiken, 0930 - 1800! efter det höö jag i spinning pass. 1830 - 1915! efter det blev det reka vägen hem, nicke kom hit, vi kollade tv, och somnade gott.

onsdags : jobbade i b. butiken, 0930 - 1800! efter det blev det bussen hem, sen runt 1930 kom sofi hit. direkt cyklade vi ner till maxi, beslutångest hade vi som vanligt över vad vi skulle ha, så blev en lång runda som vanligt. hem till mig, gottadeoss, ansiktmask, datan, tv, snack, och massa skratt!

torsdags : skulle egentligen hållt i spinning pass 1200, men fick passa då det var sista dagen som jag kunde träffa sofi innan hon åkte tillbaka till london. vi vaknade runt 0930, la kvar ett tag, upp och gjorde frukost, och bara snackade. sen blev det vars en dusch, gjorde ve oss och tog bussen ner till stan. sofi skulle hämta ut linser, och direkt efter det så tog vi 22:an till väla! gick där i massa tmmar, kollade, åt, snackade, och bara
mådde! efter det så åkte vi till stan, kollade där, och sen vidare hem till mig igen. runt 2000 åkte sofi hem till sin syster, och själv åkte jag hem till nicke och blev där över natten!

fredags : vaknade upp i lägenheten, kollade bb och runt 1200 kom mamma och hämtade mig. mot maxi för att stor-handla och sen hem och tog ut utemöblerna, och bara mådde gott i det fina vädret! runt 1630 så kom mina hit, och vi tog en promenix ner till maxi, handlade och gick hemåt igen. på vägen hem så köpte vi pizza! fyyyy. haha. hem till mig, åt ute i det fina vädret och snackade och så. mot kvällen blev det att vara ute, kollade bb, snackade, och hade mys. somnade runt . . 0230! Zzzz!

idag : vaknade 0930, la kvar och mös med molly! kollade tv och ganska nyligen så cyklade jag på min cykel. blev 1mil! riktigt perfekt att ha en motions cykel hemma. samtidigt som jag cyklade så kollade jag på en film. så blev en film + 1mil på cyklen. förbrännde cirkus 400kcal. tummen upp! just nu sitter jag i sängen, ska snart ta ut katterna och sätt mig och njuta i solen! ikväll skulle kag och fia åkte till nicke. men detblir icke så! kom lite hinder i vägen. så får se hur det blir för min del ikv :)

lite bilder från veckan:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0