sommar utanför mitt fönster.

har  haft en super mysig och toppen helg tillsammans  med nicke!
fredagen tackar jag mina för! film, och mys kväll :) somnade runt
0400,  sinnes! och sen på lördagen vaknade jag cirkus 1230! jätte
sent. runt 1400 kom nicke hit med färsk frukt så vi kunde göra en
god  jordgubbs/blåbärs smoothie! super god blev den! sen tog jag
ut  katterna i  det fina vädret, sminkade mig lite! sen drog jag och
nicke  iväg  till  ikea/väla.  köpte  några ramar  och lite sånt fint :)
sen  åkte  vi  till  maxi och handlade tacos-"saker" och annat gott!
sen  åkte  vi hem,  och började direkt på maten då klockan redan
var  cirkus  1830.  och  ojoj, vad  gott det blev  mina vänner! hihi.
efter  vi  ätit blev  det  duschen,  sen lite  tv och  film  och så! sen
somnade vi runt 0130. :)







idag vaknade  vi rätt  sent. 1130 . . men vi behövde sova, spec. nicke
som inte  får sova alls om vardagarna pga jobb. så för honom var det
nog  x-tra  skönt :)  efter  att vi hade stäckt lite på oss så gick vi upp!
nicke  gjorde  lite frukost,  och  jag  gjorde  vars en  äpple  smoothie.
perfekt  start på dagen tycker jag :) efter det så gjorde vi ve oss, och
sen  körde  vi iväg  till  bali. jätte  fin affär med underbar inredning :)
köpte  ett väggord, och lite annat. ni ska få se bil senare. efter det så
körde nicke hem mig till mamma, och här sitter jag nu! ska ta bussen
1613  till  jobb för möte runt 1700. efter  det så åker jag kanske hem 
med mamma, eller bussen hem, sen så blir det hem till nicke ikväll :)





. . och  inte nog med det, för det är helt underbart väder ute idag!
och jag älskar det extremt mycket. kan det bara vara såhär alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0