snuvig.

jag är sjuk. riktigt sjuk till och med! har snorat och hostat hela natten. så har max sovit i . . 1-2h. och det suger tot! näsan rinner, och kittlar. ögonen rinner, jag är tjock i halsen och jag hostar med jämna mellanrum. tur på så fint väder, mm! ska nog ta mig ut ändå. sitter just nu i lägenheten, skriver här och kollar film, hook! min helg/måndag i bilder:







↑ lördagen var planerad att jag skulle till landskrona, till nicke. hans kompis hade fest
och  sen  drog  dom  ut,  men,  jag stannade faktiskt hemma. tro det eller inte! mådde
sisådär,  samt  att  jag  behövde  ensam-tid  så  det  var  super skönt. var ute, gjorde
smoothie, badade och bara var för mig själv :)















↑ söndagen blev  toppen. började dagen med lager 157 i höganäs, märkeskläder till lågt
pris!  nicke  hittade  massor  av  sommarkläder,  själv  hittade jag "bara" 3 tröjor och ett
par  solglasögon.  men vi båda var super nöjda när vi åkte därifrån! efter det så blev det
malmö, enté och så. käkade, njöt i solen och bara mådde! efter det blev det maxi, köpte
kött och sallad. kvällen avslutades med film och en sjuk mandi.





idag började jag med att göra en super god jordgubbs smoothie till mig och nicke!
den  blev  suuuuper  god. i  och med att jag är sjuk så får vi se vad dagen blir av . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0