finally!

hello, är det bra eller?! själv är det super duper bra här. ska snart se big brother på internet, kan man må dåligt då liksom? hoho. sitter i lägenheten, och skriver lite här, obviously! ska som sagt se big brother på nätet nu snart, sen så blir det ansiktsmask och bara må i någon få timme! runt 1600 kommer nicke hem från jobb, då ska han köra hem mig till mami och sen så ska han köra vidare för att träna, och jag likaså. ska ta bussen runt 1813, och sen har jag mitt vanliga spinning pass i 55 min. och som vanligt så ska det bli toppen skönt :) är nog hemma runt 2100, då blir det duschen, mysa med figgo och molly och sen blir det? just det, big brother :) efter det lät jag nog somna som en stock!

imorgon blir det jobbx2. först blir det jobb i blomsterbutiken, och sen blir det jobb på gymmet, spinning :) så det ska bli toppen. mer eller mindre så kommer hela min dag gå åt åt det. och det klagar jag inte på ett dugg! :)

sen på torsdag så kommer sofi hem. och jag säger bara en sak : ä n t l i g e n! tror inte ni förstår så mycket jag saknat henne. sist vi sågs var i september. helt sinnes alltså! men vi är och kommer alltid förbli lika bra vänner, det som är det bästa med oss :) så ska träffa henne på lördag och sen måndagen efter! tyvärr så stannar hon bara i en vecka ): men absolut bättre än inget! samt att jag få träffa henne två dagar. längtar ihjäl! ♥



hoho, haha! bjuder på denna. dock
är den . . 3 år gammal. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0