blogg - torka.

o'boy, snacka om att min blogg är svinkass just nu. men denna veckan har varit ganska fullspäckad! har mer eller mindre glömt vad jag gjort i veckan .. (?) har hållt i spinning pass mån, tis, ons och idag. så har fått bra med träning! har jobbat i blomsterbutiken tis, och idag! har varit ute och gått/joggat, har umgåtts med nicke och så. och ikväll är jag super trött faktiskt. men det får man väl vara? mm. 

idag har det som sagt varit jobb hela dagen på schemat. först blomsterbutiken 1100 - 1145, spinning pass 1200 - 1245, och sen blomsterbutiken igen 1300 - 1800! efter det blev det hemgång, åt lite smått, sen blev det big brother som jag missade igår, och nu sitter jag här helt död! ska snart kolla lite tv, vänta in bb, och sen lär jag nog somna ganska gott. :)



bjuder på en bild på blomsterbutiken, där jag jobbar
fram och tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0