a&m.

idag har min mamma åkt iväg till tyskland med pappa för att kolla fotboll och så. & sen är min bror i london, så med andra ord är jag ensam hemma. vad passar inte perfekt då om en skräck-films-kväll/natt tillsammans med mina? sitter och laddar ner massa skräckisar och hoppas att iallafall en av dom är något att se. hoho!

just nu sitter jag i lägenheten, och bloggar, samt så kollar jag på lite tv. runt 1600 kommer nicke hem och hämtar mig, för att sen köra mig till blomsterbutiken där jag ska snabbt in och snacka lite jobb, och bara snacka allmänt. efter det så ska nicke köra mig hem, och sen ska jag snabb-städa där uppe. rutn 1900 kommer mina, och då ska vi först ta oss ner till maxi, sen hem och snacka, kolla massa film (big brother imelllan, såklart!) och bara må. kommer bli en mysig och skön kväll. (: dock missar jag nickes "fest" eller ja, han ska ha lite folk i lägenheten ikväll, och det krockar med att jag ska träffa mina. men ville hellre träffa mina, samt att jag hade bestämt med henne före. hihi :) men det kommer fler tillfällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0