panik!

gud, fick panik imorse alltså. kändes som jag skulle dö! satt i soffan och mamma hade precis kört! så bara knep hela min mage ihop sig typ, kunde knappt gå! gjorde så jävla ont! jag bara tänkte: jag måste ringa någon så en ambulans kan komma hit och hämta mig! haha, alltså låter sjukt löjligt men det är sant. kändes skit hemskt, fick lägga mig över toastolen för att det skulle kännas bättre, men när jag reste mig så dog jag. fick gå som en gammal kärring. men fick till sist tag i värktablett och nu är det borta. bara det inte kommer igen?! :o haha! undrar dock vad det var som hände? jag kanske är gravid?! :o naaaaah, skoja. inte en chans! men allvarligt, vad bara hände liksom? typ, grät nästan. illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0