sorry.

jaja, vad sa vi nu? blogg-periodare, that's me! i know. men vafan, det börjar bli .. tråkigt? eller nja, kanske inte. jag vet inte. bla bla bla! idag har jag bara dött, dött i min säng. söndag får innehålla lite död, inte sant? hoho. bad mamma köpa LITE godis också. har inte ätit det på år och dagar, kryddarna! men hon köpte inte mycket, då hon själv inte tycker om godis. några få bitar!

i veckan är jag hemma sjäääääääääälv, vilket jag hatar, men nu gillar jag det mer, just för att jag får sällskap varje dag! oh, thanks heaven. jag hatar att vara ensam, så tackar bara att jag fixat någon för varje dag, haha. kan man säga så? tjah, jag tror det! blir lite josse, lite tessi, lite X, lite utgång till helgen. så kommer mer eller mindre bli toppen! plus träning, och jobba. så tror det kommer bli en kul vecka! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0