negativ?

man kan se mig som negativ nu, det är upp till var och en. men helsingborg borde sprängas i .. tusen bitar typ. åd hilvete med helsingborg! det är staden som bara blir gråare och gråare, och det är ren fakta. jag, och några tjejer drog ut i fredags, till cardinal - vi och personalen, hej, roligt! det var fanimig det varsta skit jag varit med om. det är en söt och fin stad, men inget för mig längre. för det händer i n g e t! ja, det blir vad man gör det till, men det lilla citatet går inte hem i helsingborg längre. jag vet mer eller mindre att många delar samma tanke som mig, många som ser vad jag ser, att allt bara blir gråare och gråare. sen finns det dom som inte håller med mig, och det är ok. alla tycker olika! jag tror inte jag behöver skriva mer, blir bara tråkigt att läsa.

ta mig härifrån, tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

flytta då? svårare än så är det ju faktiskt inte.. :)

2010-10-25 @ 15:01:18
Postat av: amanda.

det kan man tycka, men iochmed att jag varken har pengar eller körkort så är det svårt. hade det varit så enkelt så hade jag redan varit påväg!samt, ska man flytta så vill det till att man ha bostad och jobb dit man ska flytta, det kommer inte levererat hem på posten!

2010-10-25 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0