måndag.

thanks heaven for vädret idag alltså, shiet man! riktigt fint, och varmt, hoho! tänkte jag skulle ta cykeln och cykla en låååååång runda istället för spinning idag, men nä, jag vet hur det slutar då. cyklar tio goa, sen är det trist enlig mig, och då slutar det med att jag cyklar jag hem igen! så neh, 1800 är det spinning som gäller! fram tills dess har soffan varit en god vän, och nu är sängen en ännu bättre vän! ska snart käka något, sen ska jag väl mer eller mindre bege mig till bussen! efter träningen kanske jag ska träffa X, beroende på vad klockan bli och vad som orkas!

imorgon blir det jobb, 1200 till ?. annica visste icke, så får stanna sålänge som jag behövs! sen därefter blir det träning 1830, spinning såklart!

sen onsdag är det jobb igen, 1100 till 1430, sen därefter ska jag träffa tessie. jag har noll koll på vad som ska hittas på, men något blir det, såklart! :)



bjuder på en bild utav mig&tessie .. i nykter tillstånd! 
hoho! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0