i miss you girls.

Little Mandi Johansson kommer du ihåg rullstols mannen, och rebban? "hej .." ;)
Rebecca Rebbaan Jörlenmark HAHAHAHA x) urgammalt :o fast riktigt roligt ^^,
Little Mandi Johansson haha, men glömmer det ALDRIG!!
Therese Pettersson Hahahahaah jaa!
Rebecca Rebbaan Jörlenmark haha icke jag heller :p men "jaha.." är fanimej bättre :p :o
Therese Pettersson jamen de lät så ynkligt, precis som att du blev kär eller nått :P hahahha
Rebecca Rebbaan Jörlenmark haha, mer riktigt rädd för att han skulle rulla över mina små fossingar :o x) haha
Little Mandi Johansson haha, men du var precis som du var rädd för honom! minns att jag bara hörde ett tyst "hej .." och så såg jag dig hålla dörren för rullen!
Therese Pettersson Hahahahahahaha as-jävla-garv!
Little Mandi Johansson hahaha ! det är en klockren NIA iallafall "jaha .." är en solklar TIA!
Rebecca Rebbaan Jörlenmark haha, sjyyyykt! haha xD fyfan vad jag flabbar xD varför är det alltid jag som har gjort alla pinsamma saker? :o :p
Little Mandi Johansson HAHA! för du kan bli så ynklig i rösten alltså! hahaha! ;)

.. vi har alltid haft "det" tjejer, och vi kommer alltid ha "det" ♥


Kommentarer
Postat av: rebban

alltid mandi! alltid <3

2010-10-18 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0