blogg - periodare!

jag vet, ena veckan är jag duktig på att blogga, andra veckan suger jag! och just nu - suger jag! haha. men det känns just nu som det är fullt upp, jag tränar, vänner, jobbar, siktar in mig på att bli spinning instruktör, (passet ska jag visa upp för "bossen" nästa vecka, nervös!) osv. och X hjälpte mig med cd:n, så den är klar och allt! :)

idag har jag bara tagit hand om mig själv, (även igår) så nu är jag fräsh och fin! badat, ansiktsmask, naglarna på fötter&händer etc etc. så känns mycket skönt! just nu är pappa här, vi ska äta god middag - mums! både mamma och pappa har smak för fin fin middag så har väl ren tur där! sen ska jag hem till X för lite film och så! thih.
sen i veckan blir det jobb, träning, uppvisning utav mitt spinningpass, träffa tess, antagligen träffa X. och så!

sen vecka 42 lämnar alla mig! mamma och pappa åker till tyskland, och min bror åker till london! förstår ni vad det innebär?! jag - ska - bo - helt - själv - i - huset - i - en - hel - vecka! och då tänker ni; fan vad soft och skönt! hah, oh, nej! det tycker inte jag. jag hatar att vara ensam, och att sova ensam i huset i en hel vecka .. fifan! dock ska vi köra en utgång en dag, och jag kommer ju jobba, och träna som vanligt, samt bjuda hem lite friends! haha, ja, jag är löjlig, men jag är typ rädd för min egna skugga! buuuuu mandi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0