pretty baby!

haj babes. allt gott? okej, så bra. mm! seg som vanligt på att skriva i min blogg? yes. men har inte riktigt tid till det kan jag känna. men försöker så gott jag bara kan!

i fredags spenderade jag heela dagen tillsammans med rebban. vi sågs cirkus 1030, gick i stan, vidare till väla, lite IKEA, käkade, skrattade och hade det super trevligt, och roligt. så det var en toppen fredag! landa här hemma cirkus 2030, så blev som sagt - en heldag :)

igår spenderade jag min dag med X, fick en massa fina saker utav honom. blev glad i hela kroppen! fick läppstift från make up store (pretty baby), läppglans, en maxi klänning, jätte fina och söta underkläder (sexiga??) ooops! och en jätte fin ring! iih. tack så miket babe. ♥ och sen spenderade jag min natt hos honom. hihi!

i veckan har jag mer eller mindre fullt upp! jobb imorgon (blomsterbutiken) 1100-1800! tisdag jobb igen (spinning) 1200-1245. och nu har jag glömt om jag ska jobba mer i veckan?! får kolla min kalender sen. sen ska jag träffa X,

sen helgen blir det inflyttningsfest. utgång, och sen är jag nog mer eller mindre död på söndag, fast ska jobba på söndag, så får bita ihop helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0