tänker ..

just nu sitter jag i min säng med datan i knäet, tvn framför mig, och själv sitter jag bara och tänker för fulla muggar. inte på något viktigt direkt, mest bara på .. allt, typ. ska mer eller mindre snart sätta ifrån mig datan och lägga mig ner, och somna till något tråkigt tv-progrem. ye, sounds fun?

imorgon ska jag upp 0930, för att sen ta bussen 1030 till gymmet, där jag ska visa upp mitt nya pass för min "chef" vem vet hur lång tid det tar. sen ska jag bara hem, antagligen duscha, såklart! sen får vi se vad kvällen bjuder på.

till helgen blir det restaurang med släkten på pappas sida, farmor fyller 80 goa, så hon bjuder ut oss a l l a på restaurang. snällt av henne! blir även till att träffa X, lutar åt det iallafall. samt sovis, *fNiZzZ*

sen nästa vecka blir det fullt upp, jobba, ha mitt första pass, träna, inflyttnings fest, jobb i klippan, mer tillkommer säkerligen! men vilket fall som helst, så är nästa vecka inte här än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0