sträss biatch!

puh, är verkligen slut i huet nu. skulle mer eller mindre inte göra något speciellt idag. träffa X och så! men så blev det inte.

först blev det väla för koll på spinningskor, vilket dom inte hade! sen gick vi till IKEA, jag skulle ha sån klädhängare, you know? iallafall. vi gick upp, och gick hela rundan! och DÅ, kommer vi på att vi är fel. vi skulle ner istället. smart! så vi gick där lite längre än tänkt, men ja! köpte iallafall klädhängaren och några galgar till det.

därefter åkte vi till sportson för att köpa spinning skor. hittade ett par blå/vita. dom var .. snygga, om man kan säga så? gick loss på 800;- billigt!

sen när vi kom hem, så skulle jag sätta ihop klädhängaren. gick det bra eller?! nej. var ganska grov i mitt språk. :x men fick ihop den till slut. så får väl vara glad. hoho! ;)

sen när jag väl skulle börja fixa, hänga upp kläder och så, så ringer dom från gymmet "hej amanda! det är kris här. kan du ta spinning passet 17.30? det är ett 55 min pass!" och vad gör man? jo, man ställer upp för laget såklart. så fick slänga allt åt sidan, käka, klä mig och sen ta bussen. jag har 45min pass när jag kör, och min musik/cd är bara i 45min, men idag vare ju ett 55min pass, ojdå? nej, men förklarade som det var och frågade om dom ville köra 45min eller om dom ville att jag skulle ta om två låtar så det blev 55min. dom valde 55min! var en stor grupp idag, så var super skoj. dock slut nu!

har nyss ätit, fixat upp mina kläder på hängaren, och nyss landat i sängen. skönt! kommer sova duktigt gott inatt :)


Kommentarer
Postat av: sophie

hej snygging!

har en frågestund på min blogg, ställ gärna en liten fråga till mig så blir jag glad!

2010-11-11 @ 20:11:57
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0