maten smakar inte mer.

allså, jag vet inte riktigt vad som händer med mig. deppig? nah, mer trött på helsingborg, folket här och utelivet. you know, same shiet every week. nothing new! men tjah "det blir vad man gör det till" jaja, rätt ska vara rätt. men det blir svårt att göra något kul utav något tråkigt, då helsingborg bleknar mer och mer. man ska inte klaga, ingen som orkar lyssna på det och inget som är intresserad utav att höra massa tjat om det dåliga. jag håller med. men på något sett så ser jag mitt klagande i många här i helsingborg, har jag fel? nah, don't think so. många flyr mer eller mindre. har en massa bekanta som drar, min bästa vän finns inte kvar i helsingborg.

fick en kommentar för något inlägg sen "men flytta då. svårare än så är det ju inte :)" hm, nehe? ska man flytta vill det väl till att man 1. har jobb dit man flyttar! 2. att man har en bostad dit man flyttar 3. fördel med körkort! 4. fördel om man har en liten buffert, så man har ett startkapital på kontot! man kan inte "bara flytta", hade det varit så enkelt så hade jag mer eller mindre redan varit påväg från helsingborg. men nej, så enkelt är det inte. samt att man har vänner här, familj etc. men .. ring mig, när det blir enkelt. ring!

maten smakar inte mer. vidare till lite mer .. klagande? nah. mer ett problem! jag vet inte om saker och ting börjar hända med min kropp? nada aning alls. men maten smakar inte längre! hade diskunion med mamma vid matbodet igår, då hon sa "jag vet inte längre vad jag ska laga, för du äter inget längre!" jag vet inte om det är som jag är trött på alla maträtter man redan haft ex. antal gånger, eller om min kropp försöker säga mig något. kött är inget jag gillar skarpt, jag hatar lök, potatis älskade jag förr men inte längre osv osv! behöver inte dra allt här, right? men jag tror ni fattar.

jag tror jag behöver en ny start, lite action i livet och vardagen. tyvärr växer inte sånt på träd, och jag har ingen aning om var jag ska börja? men vilket fall som helst, så är det väl bara att vänta, antar jag? vad mer kan man göra. det enda som gör mig orolig är: tiden går, och vi blir inte yngre ..

efter regn kommer solsken, när ska regnet sluta falla i mitt liv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så enkelt om man verkligen vill. Vill man något tillräckligt mycket så ser man inga hinder utan bara lösningar. :) allt kommer inte serverat, tyvärr..

2010-11-02 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0