kiss my feet.

helu babes. sitter just nu helt död i min säng. schönt! jobbar hela dagen idag, 1100-1800, så är trött i mina fötter nu. mh!

duktig man var imorse iställer då. började ju som sagt 1100, så jag hade satt klockan på 0945, och min buss gick 1037, redan där när jag satt klockan 0945 måste jag varit och ute och rest. :o iallafall, upp, lugn och fin, duschade, tog det lugnt när jag sminkade mig. på någon höger fick jag för mig att jag hade all tid i världen? men hade bara 45 goa på mig. var befann jag mig egentligen? så 1044 frågade mami 'men du, när går din buss?' och jag svara lugnt som få 'den går 1057' jaha?! efter några minuter ringer klockan i skallen på mig, och jag flyger upp från stolen 'mamma, jag börjar om 15 min, du måste köra mig!!' hur tänkte jag? vilken värld levde jag i? skulle jag tagit 1057 bussen när jag började 1100?! haha. måste varit duktigt trött igår eller något, men iallafall så fixade det sig. mamma körde mig och jag kom i tid. thanks heaven! värst av allt är ju ändå om jag inte hade kommit på mitt misstag och då tagit 1057 bussen, och bara gått in på jobb som inget och inte fattat att jag hade varit cirkus 30min sen. haha, ja .. herregud!

imorgon blir det jobb (spinning) i enbart 45 min. men det är både pengar, och träning. så tackar inte nej. hoho! sen mot kvällen har jag ingen aning om vad som sker. kanske mer eller mindre bara blir en kväll hemma, kanske träffa X? tjah, vet inte.

sen på onsdag blir det jobb hela dagen, samma med torsdag, och mer eller mindre samma sak på fredag. så jobb står på schemat denna vecka. men cash is king, elloor?

sen på fredag är det lund som gäller, inflyttningsfest hos fia och vicky. ska bli toppen! sover där, men måste upp tidigt som tusan. måste ta tåget 0740, usch! ska nämligen jobba hela lördag, samt utgång på kvällen verkar det som? sak samma på söndag, jobba hela dagen. sen på kvällen är jag värd att bara dö och må lite. hoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0