*gäsp!*

okej, idag är jag t r ö t t! fiiiiii. har jobbar 1100-1800, sen 1830-1915 var det att hålla i ett spinning pass. som tur var så kom josse efter, och skjutsade hem mig. tack snuttis! :) så min dag har bestått utav jobb/(träning) och nu sitter jag bara här. helt själv hemma också för den delen. ska snart lämna data och slänga på mig andra kläder, lägga mig i sängen och bara må och somna när ögonen inte vill med (känner på mig att dom inte kommer vilja länge!).

ledig imorgon, helt sjukt underbart! ska till gymmet med jossie, och fixa ett tränings kort till henne. i och med att jag jobbar på gymmet så får jag ge två träningskort till vem jag vill för halva priset. hur bra är inte det?! så josse får det ena, sen får vi se vem som vill ha det andra? :) mh! efter det blir det raka vägen hem, sen efter 1600 ska jag och X till familia och väla, om vi hinner båda? ska köpa strass, samt en hårserie som hjälper håret att växa fortare. (det är något nytt, måste testa!) därefter antar jag att det blir lite film, här eller hos X. återstår att se! :)

sen på torsdag kommer tess hit, blir såklart lite eva&adam! haha. dock ska jag hålla i ett spinning pass på kvällen, men hon får antingen vara med eller bara softa under tiden! :) hihi.

sen på fredag är det p u l k a som gäller, tillsammans med tess. haha! hur roligt ska inte det bli liksom? så in i helvetes roligt ska det bli! de som känner mig vet ni att jag är väldigt barnslig! yey. man blir fan aldrig för gammal för att åka pulka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0