efter regn kommer solsken.

ja, alltså .. någon där uppe måste ha hört att jag varit depp eller något? haha. för nu har oturen vänt till tur, och tack som tusan för det. :)

var på gymmet idag, för att visa upp mitt nya pass. vilket skulle avgöra om jag skulle få jobb där eller inte, och vad tror ni? precis - jag är numera en av actic's spinning instruktörer! ren lycka. har fått mitt egna pass, varje tisdag 1200-1245! och sen får man räkna med att man kommer få fler pass då folk behöver vara lediga, eller någon är sjuk etc. så det ska bli super skoj! så när jag var klar med det, så gick vi upp och skrev papper på det! och dom välkomnade mig "ombord" haha!

sen ovanpå allt, så gick jag in till annica efter det, och skulle berätta! då visade det sig att jag har fått jätte mycket tider där nu, tur eller vad? yes. så som ni förstår, så är jag jätte glad! :) någon där uppe måste gilla mig, hoho! nej, men det känns skönt, då jag varit nere fram och tillbaka, sneat på hbg osv. dock är inte hbg en ljusare stad för mig bara för detta, men det händer iallafall lite. så tack gode gud.

sen betyder jobb - pengar, och jag ska spara allt! plus att jag fyller år, och sen är det jul, så jag kommer nog får ihop duktigt mycket pengar. vilket blir perfekt då jag vill åka bort hela sommaren! england ska vi till, (dock betalar pappa det) men sen vill jag dra iväg till lite olika ställen. kreta, new york, och lite sånt. så nu ska det sparas as hell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0