sweet day.

nyss kommit hem från stan, &väla. träffade tess i stan cirkus halv tolv, sen gick vi rundan i stan sen vidare till väla. fann inte direkt något speciellt. fick med mig hem ett par byxor, en tröja&en sak till babe <3 ! sen fikade vi lite, propp mätta blev vi om inget annat ;o sen efter ngn timma på väla så åkte vi ner till stan igen. blev bara en snabbis där, in i 2-3 affärer enbart. sen åkte vi på vars ett håll . . thanks for the day tess <3 !

nu har man hoppat in i lite mer bekväma kläder & enbart sitter & är typ helt död. ska nog hoppa in i duschen snart, eller bada, vem vet? kanske ska till babe senare, om jag orkar? men får nog försöka orkar för me saknar honon <3 !

sen imorgon blir det att jobba. 10 - 18, inte så farligt + att jag ska lägga mig i cancerburken, känner att jag behöver bättre på min färg liiiiiiite. mm. sen blir det babe mot kwellen, &innan det träffa josse, i think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0