back on track babe!

trodde ni inte va, att mandi hade blogg? kan ju dock beror på att jag inte skrivit på ca . . 2 år, kanske! men nu känner jag mig allt sugen igen. mm!

har hänt en massa sen jag skrev senaste, såklart. annars hade det varit 2 tråkiga år kan jag känna. men vi kör på en nystart istället, right? :)
har varit hos sömerskan idag igen, för vi glömde en dela saker som hon skulle ha. (hon skall göra min balklänning) sen blev det familia. köpte mig en jacka, amen så snöööggg alzå! hoho. från det ena till det andra, så har jag ju lov. inte skööönt alls, nerrå!

tisdag : väla med tess, träning därefter, vidare till babe
onsdag : jobb 10 - 18, babe
torsdag : jobb 10 - 18, kanske träning ?
fredag : mat hos mig, lite förfest hos babe och sen utgång med de bästa. ♥
lördag : jobb ? 10 - 14
söndag : bara må

seeeeeeeeeeeeeeeen på måndag, ska jag låta någon rita på min kropp. it's worth the pain, and the money. trust me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0