strandväder?

idag hade jag och mamma bestämt oss för stranden, alla hade snackat om hur fint det skulle bli idag, så vi tänkte: yes! jag är ledig och hon börjar 4, kan inte bli bättre, right? nonono, men då ska det såklart bli "dåligt". visst, det är varmt, men var-är-solen? goooone'
men när vi vakna imorse var det sol, så vi åkte ner men vände lika fort igen. :o så vi åkte hem för att hämta våra pengar för dom hade vi såklart glömt, sen vidare till maxi där det inhandlades body butter, nutrilett shake - jordgubb, allevo soups - thai, daily freash, easy shavin', mini mjölk, stimorol senses!


senare idag så ska jag träffa jossie, ska träffa henne cirkus 1800! sen ska vi hem till mig, titta film, och bara snacka! blir perfekt för mig idag, är trött och sleden efter jobb. är ledig både idag och imorgon, s k ö n t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0