skämt.

jag vet, jag är ett skämt när det gäller att skriva här! men ska sanningen fram så har jag ingen tid över till det. och det får ju vara lugnt trots allt. har haft mycket att göra, samt mycket att göra,

har spenderat massa timmar på stranden med Mina, samt filmkväll, träffat Jossie, träffat Sofi, samt varit med babe. och samt jobbat en massa, osv! så tiden räcker inte riktigt till att skriva här känner jag, men ska försöka att bli bättre på det! ;)

idag har jag jobbat 0900 - 1800, så är ganska trött. imorgon jobbar jag ensam 0930 - 1400! :) sen efter där blir det att vara med babe. sen söndag blir det barndop, och det ska bli jätte jätte tråkigt, spec om det blir fint väder! ):

nästa vecka blir det jobb mån, tis, fre och lör. kan bli fler dagar, vet icke än (?) sen har jag bestämt lite löst med sofi, samt jossie någon dag, sen om vädret är dåligt så ska jag ta mig till gymmet, annars blir det att gå hem tsm med jossie! :) ska iallafall spendera mina lediga dagar på stranden, så håll era tummar för fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0