banta?

jag har nästan alltid varit skeptisk till alla bantningsmetoder, jag har aldrig trott på det .. eller jo, dom funkar säkert, du går ner - men sen går du upp allt igen. inget bra alls. jag har gått på nutrilett en gång och det gick sådär får jag väl säga. jag skulle nog vilja kalla mig själv den typiska jojo-bantaren, inte ok! men sen så började min kusin, ulrika, på xtra vaganza, vilket är i princip samma sak som nutilett, den enda skillnaden är att nutrilett är hemma bruk. du kan köpa det i alla varuhus, maxi, ica osv . . men det jag vill komma fram till är att hon lyckades med xtra vaganza, hon blev så smal och fin, och det är hon fortfarande idag, med andra ord - hon har hållt vikten super bra, och jag är djupt imponerad! att hon klarat det har motiverat mig länge, men har inte riktigt fått tummen ur röven, typiskt. men jag tänker tänka positivt, och nu har jag köpt nutrilett shake - jordgubb (har samt choklad och skogsbär), allevo soup - thai, samt nutilett hunger control i olika smaker. och detta är andra dagen jag går på det. jag går inte på det till 100% utan jag äter havregrynsgröt till frukost, sen mellanmål nutrilett eller allevo, lunch nutrilett eller allevo, mellanmål nutilett eller allveo, middag sallad, mammas gi-mat, eller allevo soup. samt att jag äter frukt och grönsaker under hela dagen. och det är vad jag känner passar mig bäst faktiskt, och som jag känner att jag kan klara galant! så jag känner att detta ska gå super bra, sen är det bara att vänta ock se! :)








och sen ska jag faktiskt säga att allevo soppan - thai, är faktiskt god. tro det eller inte, men så är det. det smakar helt vanlig thai soppa, fast denna är mer vattning eftersom det bara är varmt vatten och pulver. och nutilett hunger control, där säger jag bara yes! alla smakerna är super god, verkligen super goda! men sen är nutrilett shake inte alls så goda, skogsbär är värst, samt choklad snäppet därefter, men sen är jordgubb helt ok! den går ner iallafall. jag blandar inte mina shake med vatten iheller, utan jag blandar dom med mini mjölk, det gör att det inte blir ritkigt så jätte vattningt, utan det är iallafall lite lite bättre. håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0