winter!

börjar med att säga - jag .. ä l s k a r detta vädret! dock skulle det vara bättre om det kunde sluta blåsa, men annars älskar jag det. snö i all ära!

idag steg jag upp cirkus 1000. var duktigt trött så ville egentligen sovit vidare! upp och åt, klädde på mig, och sen blev det bussen 1113 mot gymmet! höll i 12-passet. därefter tog jag mig tid till att sola. det var skönt! behöver lite färg nu när jag är så .. JÄVLA BLEK! hoh. sen gick jag in på mitt andra jobb och pratade lite och så. sen blev det bussen hem, lite mat och nu har jag landat i sängen. hur underbart? sjukt underbart. ska bara må gott idag hade jag tänkt. ska snart ställa ifrån mig datan, göra ansiktsmask, bada, inpackning, osvosv. ja, ni vet allt det dära? sen ska jag bara landa i sängen med en god film. grymt perfekt!

imorgon ska jag jobba, i bjuv! yes, aninica, min chef, har öppnat en till blomster butik i bjuv, så imorgon skall jag jobba där. ska bli både spännande och kul! så blir mer eller mindre en heldag där, 1000 - 1800. men det är inte fy skam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0