what a day!

vilken dag det varit alltså. först steg jag upp 1000 för frukost, packa väskan sen iväg med bussen 1113. (hade spinning pass 1200) väl på bussen så ringer annica "hej mandi, vad gör du? kan du jobba idag?" och vad gör man? jo, man ställer upp för laget! så körde pass 1200 - 1245, sen in till annica och jobbade där 1300 - 1800! men .. inte var dagen slut där, nej nej! in på gymmet igen cirkus 1815, bytte skor och körde ett till pass! 1830 - 1915! sen bussen 1939 och landade hemma cirkus 2000. puuh! vilken dag allså! nästan nyligen käkat lite, och kände att jag vill bada idag så har också gjort det ikväll. och nu sitter jag här, men ska snart gå och lägg mig. börjar 1000 imorgon, och jobbar hel dag, så behöver sova. och vet ni vad? imorgon blir jag 21 goa år! ja, man blir ett år äldre .. ångest, typ? nah. inte riktigt än. men det kommer väl. hoho! :)



little mandi goes 21 imorgon. 21 .. så gammal. haha ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0