snabbare hårväxt!

ah, nemen hej! nyss vaknat ellor? nah. tänkte det med. själv vaknade jag 0900, tidigt. menmen! hoh. vad gör man liksom?

igår träffade jag joss, fixade och sen gick vi en runda i stan. kom hem cirkus 1630, åt, och sen kom X och hämtade upp mig. familia och väla blev det. vi är ju så sällan där! haha, icke! vi är alldeles för ofta där. på familia blev det jeans till X. och balsam och schampo som ska hjälpa håret växa snabbare till mig! sen vidare till väla där jag köpte strass, till mobilen. sen blev det bara en sväng hemma hos mig :)



för att vara nybörjare med att fixa och trixa med strass så blev det faktiskt bra
eller? dock var det X som nästan gjorde hela jobbet. haha! tack.

3 för 2, 59;-



.. och här är det, balsam och schampo! om det funkar kan jag inte svara på, men jag tänker
ge det en chans. det skall hjälpa håret att växa fortare. oh! spännande!

345;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0