ska snart ..

ska snart börja göra mig i ordning. skall träffa tess på stan 1630, blir dokk bara 1h på stan idag, men det borde räcka då vi mer eller mindre bara ska in i en affär? (nog, haha) men om vi inte skulle hinna allt vi ska idag, så fortsätter vi imorgon. låter väl bra? mh. efter stan ska vi ta oss upp till gymmet. ska hålla i spinning pass 1800, så tess ska hänga med och bara softa under tiden som jag kör järnet med min grupp idag. hoho ;) efter spinning så blir det att dra hem till mig (maxi innan kanske?) brukar bli så. thii. sen blir det mat och så här hemma. och sist men inte minst, eva och adam, hoppas jag?! haha. klassiker när jag och tess ses. antingen adam och eva, eller sunes jul. dom är best!

sen imorgon blir det kanske stan igen, som sagt, vet inte, beror på idag. och sen ska vi åka pulka! dock får vi åka utan pulka (!?) skulle köpt igår med dom var slut överallt. coop skulle dock få in idag så vi får se om vi drar dit! thi. annars får vi åka på typ, sopsäckar? haha. men men. vem ska med och åka?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0