nisim - fast!

jag har ju köpt nisim - fast! jag kan väl inte påstå att jag .. tror på det helt 100! men jag kände såhär, det kostade mig 345;- vilket inte är någon stor summa för både schampo och balsam. då det luktar riktigt gott, samt att håret blir super fint utav det. sen om det växer snabbare vilket det skall vara framtaget för så är det bara ett stort plus, såklart! det var ju av den anledning som jag köpte det! men om inte, så funkar det ju faktiskt som ett vanligt schampo och balsam! men som sagt, för 345;- så är det värt att testa, ellerhur? tänk nu om det verkligen funkar. lucky me then!




det som gör mig skeptiskt till om det funkar är ju såklart - priset! man tycker att såna produkter borde vara dyra, eller hur? jag menar, produkter som får håret att växa snabbare? det är ju nästintill varje tjejs dröm, eller hur? så visst. jag tvekar, det förnekar jag verkligen inte. vad tror ni? den andra saken som gör mig skeptisk är att det finns att köpa överallt på nätet, samt på bell box på familia hbg/hylling. hm .. men samtidigt ska man inte klaga, det var ju som sagt billigt. och i hopp om att det funkar så är 345;- ett kanon pris! vi väntar och ser ..



har även mätt mitt egna hår, för att verkligen se om det kommer bli något resultat om 6 veckor! mitt hår är nu 47cm, från rot till topp. (mittbena) så om 6 veckor skall jag mäta det igen, och se om något hänt. vilket jag hoppas, så klart! :) en sak till .. på förpackningen står det "use daily" (?) det är ju något man inte ska göra - tvätta håret varje dag? ..

Kommentarer
Postat av: emmi

svar: visst är den!

jag avgudar den, haha.

2010-12-06 @ 19:20:23
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack vad du är gullig!

2010-12-06 @ 21:52:37
URL: http://www.egowar.se
Postat av: amanda

svar: absolut! på tiden tycker jag :)

2010-12-07 @ 18:01:39
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: julia

kan du inte skriva om detfunkade eller inte? kram

2011-03-05 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0