mah' b-day.

hade en sjukt bra födelsedag igår! steg upp 0815, åt tillsammans med mamma, fick present av henne och bror. sen tog jag bussen till jobb. väl där fick jag en sjukt söt bukett, samt choklad och sist men inte minst en bakelse! mums! 1800 slutade jag, tog bussen hem 1815, bytte om, tog emot ett blomsterbud, sen hoppade jag på bussen för att möta Mina i stan! vidare till oasen för god mat, mycket snack (Mina har varit bortrest i ca 3 månader) så vi hade hur mycket som helst att prata om! blev som sagt super god mat, och underbart sällskap. vi åt tills vi mådde dåligt, haha. sen tog vi bussen hem runt 2235! blev en perfekt födelsedag. thanks! ♥





oasen tillsammans med mina igår! god mat, mycket prat och ett 
super underbart sällskap! ♥



fick bad saker utav Mina. från body shop - favvo! ♥









fick öronhänge, en ring, blommor och en helg i gbg utav X. tack! ♥







fick en super söt bukett, samt choklad utav jobb (blomstergruppen)
tack tjejer! ♥





sen fick jag en super söt och god parfym utav mamma, samt pengar!
tack mami! ♥



och utav min kära broder så fick jag pengar. tusen tack! ♥

sen får jag gäster till helgen, mer eller mindre hela
släkten, samt pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0