lördag.

allt bra? ah, så bra. nästan nyligen kommit hem. har jobbat, och sen blev det stan en runda (igen!) dock bara i 15-20min, så stannade inte någon längre stund! efter det blev det bussen hem, dock gick inte 1:an som jag hade hoppats på, så jag tog faktiskt 2:an och gick från ättekulla och hem. det är inte långt, men det blev långt när det är så himla kallt ute. var helt illröd i huet när jag kom hem. hoho! just nu sitter jag i sängen, är faktiskt riktigt trött ska jag säga. ska iallafall får världens godaste käk idag - caesarsallad! älskar alla olika sallader. är riktigt svag för det allså! kycklingsallad, grekisksallad, etc etc. ooh! dör lite när jag tänker på det .. hoho! efter maten blir det att bada! göra ve hela kroppen, från topp till tå! och sen kommer nog X hit och sover! (y)

sen imorgon är det jobb som gäller, igen! jobbar själv hela dagen, men det är inte så fel trots allt! efter det så ska jag följa med X till .. malmö tror jag att det var? julklappar ska inhandlas så det ska bli trevligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0