keep it as a secret!

vet ni vad jag har kommit på? jo, att ska man göra något, som t. ex gå på diet, gå ner i vikt av alla slag, göra uppskrivning/körning, göra en tenta, intervju, etc etc. så ska man hålla det för sig själv fram tills det är över. fattar ni? jag tror, eller jag skulle vilja säga att jag vet, att man gör bättre ifrån sig när bara man själv vet om det. har jag fel. eller? berättar man det för någon så får man bara 1000 frågor. "hur går det? hur gick det? har du gått ner något?" slipper man alla frågor så tror jag att man gör bättre ifrån sig. faktiskt! tror man blir stressad och känner press på sig om alla vet vad som skall hända. om ni fattar mig rätt? mh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0