jaha, idag ..

jaha, idag skulle ju jag sova ut, eller hur? blev det så? nah. inte direkt. vaknar 0915, pigg och helvaken. :( ville iallafall sovit till 1100! haha. nej, men ville verkligen ha sovit ut idag, men jag fick nog trots allt mina timmar inatt. somnade gaanska tidigt igår. så tjah, synd och klaga på något helt oviktigt. hoho!

har nyss gjort ve mig, ska bara slänga på mig lite kläder och så också. vore ju synd att gå naken och skrämma slag på hela helsingborg? puh. :o jag och joss ska som sagt till gymmet och fixa tränings kort till henne. sen ska vi gå en runda i stan. mysigt! sen senare ikwell är det väla och familia med X som gäller. mh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0