hur många ..

haha, sitter och skrattar åt mig själv för en stund faktiskt. hur många gånger har jag inte sagt "nu ska jag fan gå ner  i vikt!" jo, ex. antal ggr. man kan tro att jag är överviktig, att jag lider utav fetma?! haha, ohne, så är inte läget. väger nog egentligen alldeles utmärkt, men jag är tjej och vi tjejer har vadå?! k o m p l e x! that's right. så ni kommef få höra mig säga "nu ska jag gå ner i vikt" fram tills den dagen då jag är nöjd! hoho. en klassiker alltså, klassiker! neh, men jag anser att man aldrig ska ge upp, och det ska jag ente göra iheller. vill inte vara pinnsmal, men jag vill vara slim samt vältränad. vilken tur jag har, egentligen, som fått jobb på gymmet! det innebär att jag MÅSTE träna, och kan icke ta mig ur det. men jag älskar spinning, och älskar också att vara instruktör i det. men iallafall .. här kommer det igen - nu ska jag gå ner i vikt! ja, ni hörde rätt! ner i vikt. jajajajajajajaja! mm. så törstig jag blev ist .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0