en lugn måndag.

idag ska jag mer eller mindre ha mig en lugn måndag, om inget annat dyker upp (?) igår jobbade jag, alone! det var väldigt stressigt .. nej, det var det verkligen inte! tror att jag hade max 3 kunder. yey! men inte många som vet att vi har söndags öppet nu fram till jul. så satt iallafall upp en lapp på dörren om det. så får vi hoppas på fler kunder nästa söndag :)

i veckan blir det mest jobb med spinningen, inte så mycket i blomsterbutiken. såhär ser min vecka ut just nu:

x. måndag - mysdag (+)
x. tisdag - spinning 1200 - 1245
spinning 1830 - 1915
x. onsdag - leka med tessan.
x. torsdag - spinning 1800 - 1815
x. fredag - jobb 1100 - 1600. 1630
påväg till göteborg över helgen!
x. lördag - shopping, liseberg, osv
i göteborg!
x. söndag - liter mer shopping, etc.
hem till hbg på kvällen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0