den fjärde ..

alltså ooh! jag har en perfekt text till min nästa tattoo. den är så sjukt bra att jag blir helt .. ja, jag vet inte vad! men jag är text - beroende och denna som jag har på g är helt toppen och så perfekt för mig, och på mig! ska ta mig till house of pain nästa vecka och beställa tid. hoppas jag kan få en tid i januari. hade varit helt toppen! det enda jag funderar över är .. var ska jag ha den? en till på ryggen? eller en på den andra armen? svårt svårt .. värd att fundera på alltså!



denna har jag på min vänster arm. frågan är .. kan det bli snyggt med en på höger armen, i text då .. i samma stil? ohh. svårt alltså nu när jag tänker på det. eller ska den sitta på ryggen tsm med den andra? vetifan alltså. vill att den ska synas och på ryggen kommer den ju inte göra det då man aldrig visar ryggen, typ? beslutsångest .. men jag har cirkus en vecka på mig att fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0