blev inte som planerat.

idag blev det inte alls som planerat. tess skulle egentligen kommit hit, men blev tyvärr icke så då hon mådde dåligt. ): men vi har bokat in en dag nästa vecka istället så det blir toppen!

så istället åkte jag och mamma ner i stan för att kolla lite julklappar och så. köpte en ring som jag visar i inlägget nedanför. ↓ samt julklappar till pappa! pepparkakste, en tesil i form utav ett hjärta. och två fin fina badskum! han gillar te, och älskar att bada. kan väl inte bli bättre då? :) sen hittade jag en super söt tunika på kappahl, 399;- super söt var den. visar bild imorgon! sedan så fika vi på ebba's fik, shiet, man får så mycket mat där alltså, vilket alla helsingborgare vet? hoho. vi skulle ätit mat nu ikväll men vi kom fram till att ingen av oss orkade så vi skippade det. då förstår ni själva hur mycket man får där? haha, runt 1630 tog vi oss ifrån stan, sen till maxi för att köpa frukt och jucie. mums! sen landande vi nog hemma cirkus 1715-1730. mer eller mindre varit en toppen dag, och nu sitter man här. skall jobba imorgon, så funkar alldeles utmärkt med en hemmakväll! börjar 1100, skönt! men ska dra mig upp 0900 för lite frukost med mami. mys!

ser nu att snön bara faller ner, och jag kan inte hjälpa det men jag tycker att det är sjukt mysigt och fint med snö. är jag ensam om det eller? antar att jag inte är det. 

nu ska jag slänga på mig sköna kläder, bädda ner mig, film och mysa med mina två katter. lovely! (haha, så töntigt det lät?!) haha. kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0