1300!

helt sick, jag sov till 1300 idag! hur sjukt är inte det? och frän 1300 har jag bara legat i soffan och glott tv. hur mycket sjukare är inte det?! hoho. dock var det ett tag sen som jag hade en hel hemma dag, men ändå .. det har vilket fall som helst varit skönt som tusan, men nu har jag lite ångest för att jag inte gjort något idag. men äh! man måste ha någon slappe-dag, right? just nu sitter jag här, obviously! ska ta tag i att fixa lite med tvätt, städa lite och äta lite. sen kommer jag med stolthet landa i sängen för att se nu är det jul - igen 2! såg ettan igår och brrrh vad jag älskar dom filmerna allså! älskar jul filmer, samt magiska filmer! två flugor i en smäll, hur bra? hoho.

igår var jag duktigt död skall jag säga er. tränade 3 ggr! hur duktig är inte jag? min kropp var nog ur funktion ett tag, därför sov jag kan så länge idag? hm .. 

imorgon har jag mer eller mindre inga större planer, mer än att städa vidare, fixa lite och packa min väska som jag ska ha med mig till göteborg i helgen! ni vet hur tjejer är .. måste ha a l l t med sig, och mer eller mindre alldeles för mycket med sig. men denna gången, ska jag verkligen försöka att anpassa mig till att vi bara ska vara borta i två dagar ..hm, fixar jag det tro? haha. ska även jobb imorgon (spinningen) har ett pass 1800 - 1845. så det ska bli skönt! mandi loves spinning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0